Program održavanja javne rasprave

P R O G R A M

ODRŽAVANJA JAVNE RASPRAVE

                                                                                                                              

Predsjednik Opštine utvrdio je:

Nacrti odluka stavljaju se na javnu raspravu u trajanju od 15 dana, počev od 21. juna 2019. godine.

Nacrti akata objavljeni su na zvaničnom sajtu Opštine Bar: www.bar.me.

U navedenom periodu Sekretarijat za finansije i Sekretarijat za lokalnu samoupravu Opštine Bar organizovaće javnu raspravu.

Raspored održavanja javne rasprave:

r.b. Naziv mjesne zajednice Datum održavanja Vrijeme održavanja Mjesto održavanja
1 Za građane MZ “Mrkojevići“ 25.06.2019. /utorak/ 19:00 h Prostorije OŠ „Mrkojevići“

-Pečurice

2 Za građane MZ “Ostros” i MZ „Šestani“ 26.06.2019. /srijeda/ 11:00 h Prostorije MZ “Ostros“-Ostros
3 Za građane MZ “Crmnica“ 26.06.2019. /srijeda/ 14:00 h Prostorije MZ“Crmnica“-Virpazar
4 Za građane MZ „Spič“- Sutomore 27.06.2019. /četvrtak/ 19:00 h Prostorije

MZ „Spič“ -Sutomore

5 Za gradjane MZ „Bar I“, „Bar II“, „Bar III“, Bar IV, „Bar V“, MZ  “Stari Bar” i MZ “Šušanj” 01.07.2019. /ponedeljak/ 19:00 h Sala SO Bar
6 Stručna javna rasprava 03.07.2019. /srijeda/ 11:00 h Sala SO Bar

Uvid u Nacrte akata, zainteresovani građani mogu izvršiti u prostorijama mjesnih zajednica i mjesnih kancelarija, Sekretarijatu za finansije i Sekretarijatu za lokalnu samoupravu Opštine Bar, kao i na sajtu Opštine Bar: www.bar.me.

Ovim putem pozivamo sve zainteresovane građane da svojim učešćem, predlozima i sugestijama doprinesu izradi kvalitetnih tekstova navedenih akata.

Primjedbe, predlozi i sugestije na nacrte akata mogu se dostaviti Sekretarijatu za finansije za nacrt pod tačkom 1. i Sekretarijatu za lokalnu samoupravu za nacrte pod tačkama 2. i 3., neposredno na šalteru Građanskog biroa Opštine Bar, putem pošte: ul.Bulevar Revolucije br.1 ili  putem e-mail-a: finansije@bar.me i lokalna.samouprava@bar.me, zaključno sa 06.07.2019. godine.

 

                              SEKRETAR SO,

                                                                                                          mr Aleksandra Grabež  s.r.