II JAVNI POZIV za davanje u zakup poslovnih prostora putem prikupljanja ponuda (tender) u stambeno – poslovnoj zgradi “A6” u Baru

Na osnovu člana 40 stav 1 Zakona o državnoj imovini („Sl. list CG”, br. 21/09 i
40/11), člana 5 stav 3, člana 30 stav 2, člana 31 i člana 35 Uredbe o prodaji i davanju
u zakup stvari u državnoj imovini („Sl. list CG”, br. 44/10), Odluke Skupštine Opštine
Bar, broj: 030-016/24-263 od dana, 15.05.2024. godine („Sl. list CG – opštinski
propisi”, broj 28/24) i Rješenja predsjednika Opštine Bar, broj: 01-018/24-3384/1 od
08.10.2024. godine, Komisija objavljuje

II JAVNI POZIV

za davanje u zakup poslovnih prostora putem prikupljanja ponuda (tender) u

stambeno – poslovnoj zgradi “A6” u Baru

  1. PREDMET ZAKUPA
    Predmet tenderskog postupka je davanje u zakup poslovnih prostora u prizemlju
    stambeno – poslovne zgrade, “A6”, izgrađene na katastarskoj parceli broj 5004/5 iz
    lista nepokretnosti broj 3156 KO Novi Bar, u državnoj svojini, sa pravom raspolaganja
    u korist Opštine Bar, u obimu prava 1/1 i to :
    1.1. Poslovnog prostora evidentiranog u “V” listu, kao PD 8, u površini od 18 m 2 ;
    1.2. Poslovnog prostora evidentiranog u “V” listu, kao PD 9, u površini od 11 m 2 ;
    Oba poslovna prostora se izdaju u zakup u viđenom stanju i to isključivo
    nevladinim organizacijama osnovanim sa ciljem zaštite prava i poboljšanja
    položaja u društvu osoba sa invaliditetom, kao i djece, mladih i odraslih sa
    smetnjama i teškoćama u razvoju.
  2. PERIOD I MINIMALNA CIJENA ZAKUPA
    Minimalna godišnja cijena zakupa za poslovni prostor iz podtačke 1.1., iznosi
    1.147,20€, pri čemu se isti daje u zakup na period od 5 (slovima: pet) godina, od
    dana zaključenja ugovora o zakupu.
    Minimalna godišnja cijena zakupa za poslovni prostor iz podtačke 1.2, iznosi 884,40
    €, pri čemu se isti daje u zakup na period od 5 (slovima: pet) godina, od dana
    zaključenja ugovora o zakupu.
  3. OPŠTI USLOVI
    Način, mjesto i vrijeme podnošenja ponuda
    Pravo da učestvuju na tenderu imaju sve nevladine organizacije registrovane u cilju
    zaštite prava i poboljšanja položaja u društvu osoba sa invaliditetom, kao i djece,
    mladih i odraslih sa smetnjama i teškoćama u razvoju, pod uslovom da su dostavili
    ponude za učešće u postupku zajedno sa pratećom dokumentacijom, u skladu sa
    uslovima bliže definisanim javnim pozivom i uplatila sredstva po osnovu depozita.
    Ponude zajedno sa pratećom dokumentacijom i dokazom o uplati depozita (kopija
    kreditnog naloga) se predaju u zatvorenoj koverti, neposredno na šalteru

2
Građanskog biroa Opštine Bar, na adresi : Bulevar Revolucije br. 1, za Komisiju za
sprovođenje postupka po javnom pozivu za davanje u zakup poslovnih prostora u
stambeno – poslovnoj zgradi “A6” u Baru, sa naznakom “Za prikupljanje ponuda po
II Javnom pozivu – ne otvaraj”, svakog radnog dana, u periodu od 08.30 h do 14 h,
zaključno sa 27.12.2024.godine, do 14,00 časova ili putem pošte, zaključno sa
navedenim datumom.
Ponuda treba da sadrži:

  • naznaku poslovnog prostora za čiji zakup se dostavlja ponuda;
  • rješenja o registraciji za nevladinu organizaciju;
  • obavještenje o razvrstavanju po djelatnosti (pribaviti kod MONSTAT-a);
  • rješenje o dodijeljenom PIB-u;
  • ovjereno ovlašćenje – punomoćje za učestvovanje u postupku prikupljanja ponuda;
  • minimalnu cijenu zakupa izraženu u eurima;
  • broj žiro računa za povraćaj depozita;
  • potpis fizičkog lica u svojstvu osnivača, odnosno pečat i potpis ovlašćenog lica u
    pravnom licu, ukoliko je isto osnivač nevladine organizacije.
    Učesnici postupka dužni su kao garanciju učešća dostaviti dokaz o uplati depozita sa
    naznakom poslovnih prostora, za čiji zakup dostavljaju ponudu, sve u iznosu od 10%
    od ukupnog minimalnog iznosa zakupnine na godišnjem nivou, na žiro račun bužeta
    Opštine Bar, broj 510-80962330-80, otvoren kod „Crnogorske komercijalne banke“
    AD Podgorica.
    Sva priložena dokumenta dostavljaju se u originalu ili ovjerenoj kopiji.
    Neblagovremene, nepotpune i neuredne ponude neće se razmatrati.
    Ukoliko učesnik postupka sa najpovoljnijom ponudom, odustane od ponude ili
    ponuda, nakon otvaranja iste ili istih, gubi pravo na povraćaj depozita.
    Postupak po ovom javnom pozivu će se proglasiti neuspjelim, ukoliko više od dva
    prvorangirana ponuđača odustanu od ponuda ili odbiju da potpišu ugovore u
    ostavljenom roku.
    Poslovni prostori se daju u zakup ponuđačima sa najpovoljnijim ponudama, a koje će
    biti izabrane na osnovu visine ponuđene zakupnine na godišnjem nivou, pod
    uslovom da iste ispunjavaju i druge uslove predviđene javnim pozivom.
    Ukoliko su ponude nevažeće ili nijesu prihvaćene kao najpovoljnije, depozit se vraća
    podnosiocima ponude u roku od 8 (slovima: osam) dana od dana donošenja odluka o
    izboru najpovoljnijeg ponuđača.
  1. POSEBNI USLOVI
    Budući zakupci imaju pravo da u visini utvrđene cijene zakupnine izvrše ulaganja
    (adaptaciju i opremanje) za osposobljavanje predmetnih poslovnih prostora, radi
    privođenja namjeni, odnosno obavljanja djelatnosti.

3
Radove iz prethodnog stava, budući zakupci dužni su da izvedu u skladu sa
ugovorom o zakupu kojim će se regulisati kompenzacija uloženih sredstava budućih
zakupaca, a po prethodno pribavljenoj saglasnosti Opštine i odobrenju nadležnog
organa u skladu sa zakonom, bez prava na povraćaj uloženih sredstava po ovom
osnovu.

  1. NAČIN I USLOVI PLAĆANJA
    Najpovoljniji ponuđači dužni su da sa Opštinom Bar zaključe ugovore o zakupu u
    roku od 30 dana (slovima: trideset) dana od dana donošenja odluka o izboru
    najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko najpovoljniji ponuđači odustanu od ponuda i ne
    zaključe ugovor u predviđenom roku ili ne regulišu obaveze po osnovu zakupa
    utvrđene zaključenim ugovorom, u predviđenom roku, gube pravo na iste, kao i pravo
    na povraćaj depozita. U tom slučaju, zakupodavac ima pravo da zaključi ugovor o
    zakupu poslovnih prostora sa drugorangiranim ponuđačima. Ponuđačima čije su
    ponude prihvaćene, depozit se uračunava u iznos zakupnine.
    Zakupnina za poslovni prostor koju je zakupac ponudio, a zakupodavac prihvatio u
    postupku, isti je u obavezi plaćati na godišnjem nivou, u skladu sa dinamikom koja će
    se precizirati ugovorom.
  2. MJESTO I VRIJEME OTVARANJA PONUDA
    Otvaranje ponuda biće održano dana, 30.12.2024. godine, sa početkom u 12,00 h,
    u prostorijama Sekretarijata za imovinu i zastupanje i istom mogu prisustvovati
    ponuđači ili opunomoćeni predstavnici ponuđača.
    Obavještenje o najpovoljnijim ponudama dostaviće se ostalim učesnicima postupka u
    roku od 15 (slovima: petnaest) dana od dana sprovođenja postupka.
    Bliže informacije mogu se dobiti svakog radnog dana u vremenu od 09,00 do 14,00
    časova, neposredno u prostorijama Opštine Bar, kancelarije broj 118 i 119, Bulevar
    Revolucije br. 1 ili na kontakt telefone broj +382 (0)30 301 463 i +382 (0)30 301 464.
    Broj: 01-018/24-3384/4
    Datum: 13.12.2024. godine
    Javna objava određena za dan, 16.12.2024. godine.

KOMISIJA ZA SPROVOĐENJE POSTUPKA DAVANJA U ZAKUP
POSLOVNIH PROSTORA U STAMBENO – POSLOVNOJ ZGRADI “A6”